26 Kasım 2018 Pazartesi

Deve Tüyü Rengi Ve Gri Tonlarıyla Şahane Bir Kış Kombini


Massimo Dutti sitesinin sayfalarında gördüğüm ve çok beğendiğim bir kombin. Bana göre nefis bir deve tüyü rengi - gri uyumu örneği. Blogumun sayfaları için çok güzel bir kışlık erkek kombini alternatifi, hemen atladım üstüne, hemen. 



















Kombinde deve tüyü rengi kaban, gri jean pantolon, kırçıllı gri kazak, ekose desenli gri blazer ve kahverengi nubuk botlar kullanılmış.




Kombinin parçalarından slim fit kesim, 5 cepli, düğme iliklemeli gri jean pantolon 329 liraya satılıyor. Markanın erkek pantolon modellerini görmek için şöyle tıklayabilirsiniz bu arada. 


Bisiklet yakalı, fitilli yüzeyli, yüzde 100 pamuk kırçıllı gri kazak ise 249 TL. Buraya tıklayarak Massimo Dutti erkek kazak koleksiyonunu görebilirsiniz. 



Yan tarafında kullanımı kolaylaştıran gri renkli elastik bantlar olan kahverengi nubuk botlar ise 599 liraya satılıyor. Şuraya tıklayarak markanın erkek ayakkabılarını yerinde görebilirsiniz. 

Kareli gri blazer ceketle deve tüyü rengi kabana gelince, çok bakındım ama onları göremedim sayfalarda. Bilemiyorum benim mi gözüm mü döndü epey zamandır fotoğraf bakmaktan? Bir de ben bakayım derseniz şuraya tıklayarak blazer modellerini görebilirsiniz. Kabanı da bulamadım aksi gibi. Benzer bir şeyler var ama aynısını göremedim. Buraya tıklayarak siz de bakın isterseniz. 



Deve tüyü rengi erkek palto almayı düşünürseniz yukarıdaki modele de bakabilirsiniz. Damat Tween mağazalarından. Fiyatı 1.320 TL. Şuraya tıklayarak markanın diğer palto - kaban alternatiflerini de görebilirsiniz. 



Kareli gri blazer olarak Zara'da aşağıdaki alternatifleri gördüm. Üsttekini daha çok beğendim. Onun fiyatı 500 TL, alttaki ise 350 liraya satılıyor. Zara erkek blazer modelleri için şuraya tıklayabilirsiniz. 

Pantolon kazak kombinleri için tıklayın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.