13 Eylül 2019 Cuma

Dokulu Blazer Ceket Kombini (Zara 2019 sonbahar)


Zara 2019 sonbahar erkek koleksiyonunda içinden lacivert, kırık beyaz ve kahve tonları geçen bir dokulu blazer ceket gördüm sayın seyirciler. Güzel bir ceket bu, sizin de görmenizi istedim.




















Arka ortadan yırtmaçlı, çift düğmeli ceketin fiyatı 600 TL. İçindeki bisiklet yakalı kırık beyaz kazak ise 170 liraya satılıyor.



Kıyafet koyu renk denim pantolon ve gri, beyaz, taba ve siyah renkli bir çift spor ayakkabı ile tamamlanmış ama Zara erkek spor ayakkabı kategorisinde aynısını göremedim. Öyle de güzel uymuş ki kıyafete. Ceketin sayfasına kombin önerisi olarak aşağıdaki beyaz klasik spor ayakkabı modelini koymuşlar. ama bu aynı ayakkabı değil. Yine de görmeniz için bir fotoğrafını indirdim. Fiyatı 270 TL


Bir de kontrast tabanlı beyaz spor ayakkabı gördüm ki bu kombin için üsttekinden daha iyi bir alternatif bence. O da 270 liraya satılıyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.