17 Ekim 2020 Cumartesi

Kahve - Bej Tonlarıyla Günlük Sonbahar Kombini

Mango 2020 sonbahar kış erkek koleksiyonunda birkaç gün önce erkekler için kahve - bej tonlarında güzel bir sonbahar kombini gördüm, yazmak için aklımda tuttum, zaman geçmeden yazayım bari.

























Kombinin parçaları bağcıklı kapüşonu olan orta kahve hırka, kaşmir - yün karışımlı orta kahve kazak, dar kesim, denim görünümlü bej pantolon ve toprak rengi tonlarında traktör tabanlı süet spor ayakkabı



Parçaları doğru tutturduğumu umuyorum, temelde baktığım sayfa hırkanın sayfası, diğerlerini kendim arayıp buldum, renk tonları gözümü yanıltmış olabilir. Kombini beğendim, güzel bir uyumu var bu renkleri sevenler için, çoraplara varana kadar her şey birbiriyle uyumlu.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.