2 Aralık 2018 Pazar

Gri Blazer Ve Yelek - Beyaz Gömlek - Kareli Gri Pantolon


İş ortamında, toplantılarda kullanabileceğiniz gri ağırlıklı güzel bir kombinle karşınızdayım sayın ziyaretçiler. Kombin gri blazer ve yelek, beyaz gömlek, kareli gri pantolon, dikey çizgili koyu gri kravat ve siyah yaka mendilinden oluşuyor. 






















Zara 2018 - 2019 kış erkek koleksiyonunda ekose desenli pantolonlar var ama buna benzer bir şey göremedim. Şöyle bir şey var mesela, deseni bu kadar belirgin değil ama iş görebilir. Fiyatı 270 TL.

Zara erkek pantolon modellerini yerinde görmek isteyenleri şöyle alabiliriz.


Aşağıdaki dar kesim pantolon da Mango'da 250 liraya satılıyor. Mango erkek pantolon modelleri için buraya tıklayabilirsiniz. 


Sıradaki pantolon Koton'dan. Fiyatı 80 TL. Buraya tıklayarak Koton erkek pantolon modellerini yerinde görebilirsiniz. 


Fotoğraftaki kombinde ceketle yelek ya birbiriyle takım, ya da renkleri çok yakın. Aynı havayı vermek isterseniz sizin de bu şekilde ayarlamanız lazım. Ben baktığım kaynaklarda böyle bir takım görmedim. Yine de, 1 - 2 ceket ve yelek seçeneği sunayım diye aşağıdaki fotoğrafları indirdim. 

Yelek olarak Beymen'den 2 alternatif takdim ediciim. Üstteki 399, alttaki 795 TL. Beymen erkek yelek modelleri için buraya tıklayabilirsiniz. 





Ceket olarak Zara'dan bir alternatif geliyor. Fiyatı 270 TL. Zara erkek blazer modelleri için şuraya tıklayabilirsiniz. 


Son olarak Beymen'den bir dikey çizgili gri ipek kravat takdim ediyorum. Fiyatı 229 TL. Beymen kravat modelleri için şuraya tıklayabilirsiniz. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.