5 Aralık 2018 Çarşamba

Gri Takım Elbise - Açık Gri Gömlek - Çizgili Gri Kaban


Ufak Tefek Cinayetler dizisinin 43 ve 44. bölümlerinden bir Serhan Aksak (Mert Fırat) kombini. Orta tondaki gri takım elbise hafif çizgili açık gri gömlek, ince beyaz çizgili gri kaban ve rengi gömlekten biraz daha koyu gri bir kravatla kombinlenmiş.





















Kemer ve ayakkabılar siyah olsa gerek.  Ortaya grinin farklı tonlarıyla yapılmış şık bir kışlık erkek kombini çıkmış böylece.


Serhan Aksak tarzı genel olarak böyledir zaten; bir iş adamıdır kendisi ve mesai saatlerinde çoğu zaman takım elbise giyip kravat takar. Gayet de güzel taşır bu tip kıyafetleri.


Şimdi, bu kombini oluşturan parçalar zor bulunur şeyler değil aslında. Fakat ben kabanla bozdum ve en az 5 - 6 sitede gezindiğim halde bulamadım kendisini. Yok muydu, ben mi göremedim bilmiyorum artık. Gri erkek kaban çok, fakat bunu bulamadım. En yakın alternatif D'S Damat sitesinde çıktı karşıma. Aynı kaban değil bu, rengi ve kesimi farklı. Fakat gri ve çizgili olması itibariyle benziyor biraz. Fiyatı 1.500 TL. Şuraya tıklayarak markanın kaban, mont ve yelek modellerini görebilirsiniz. 


Gri takım olarak Mango'nun aşağıdaki modelini önerebilirim. Bu kırışmayan takım elbise aynı zamanda su geçirmezlik özelliğine de sahip. Karma yün kumaştan dikilmiş olan dar kesim takımın fiyatı pantolon 400, ceket 1.000 TL olmak üzere toplam 1.400 TL. Mango takım elbise modellerini yerinde görmek için şuraya tıklayabilirsiniz. 


Altta gördüğünüz slim fit kesim Hatemoğlu takım elbise ise 800 liraya satılıyor. Markanın takım elbiselerini yerinde görmek isterseniz şöyle tıklayabilirsiniz.


Aşağıdaki dar kesim, ince çizgili gri gömlek Mango'dan. Fiyatı 250 TL. Mango erkek gömlek modelleri için buraya tıklayabilirsiniz. 


Bu tarz bir kombin için gri renkte başka bir kaban da kullanılabilir tabii ki. Beymen'in ekoseli yün paltosu gayet güzel görünüyor mesela. Fiyatı 1.797 TL. Beymen erkek palto modelleri için şöyle tıklayabilirsiniz. 


Bu Zara'dan. Fiyatı 600 TL. Buraya tıklayarak Zara erkek kaban modellerinin tamamını görebilirsiniz. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.