19 Aralık 2021 Pazar

Bej - Bordo Kareli Blazer Ceketle Günlük Kombin

İGS Giyim sayfalarında gördüğüm bu bej - bordo kareli blazer mevzusu belki de dün akşam yazılacaktı ama fotoğraflardaki renkler göz yanıltabiliyor, bir de gündüz bakayım düşüncesiyle bugüne kaldı.

Ben bu konuyu akşam bir WhatsApp grubunda açtım, çünkü bejin yanına ille de diğer rengi yazacağım tutmuştu, maviyi değil ama, ötekini, fakat tam ne renk olduğuna karar veremiyordum. Bana önce kiremit rengi gibi geldi, ama bordoyu da düşündüm.  


Nur; siz tanımazsınız kendisini, belki de tanırsınız ne bileyim, kiremit rengine onay verdi. Cemile; siz tanımazsınız kendisini veya da tanırsınız bilemiyorum, ortaya bir mürdüm rengi lafı attı. Google'a baktım mürdüm tonları daha çok mora yakın, bordoya benzeyenleri bile mora bakıyor gibi, olmaz dedim. Olurdu olmazdı derken belki 1 saat bu ceketi seyrettik. 


Cemile sonradan çark etti, içindeki kazağın kiremit rengi olduğunu fark etseydim mürdüm diye tutturmazdım dedi ama kazak, siteye göre kiremit rengi değil bir kere, balıkçı yaka bordo kazak olarak yazmışlar. Koyu kırmızı veya bordo denebilir evet, o tamam. Cekete de ilave renk olarak bordo yazmaya karar verdim sonuçta, içine de bordo rengi kazak giydirilmiş olması bu olasılığı güçlendirdi. 


Sonuçta bej bordo ekose desenli blazer olarak takdim etmeye karar verdiğim söz konusu ceket bordo kazak, toprak rengi pantolon ve kahverengi ayakkabılarla kombinlenmiş. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.