10 Ekim 2019 Perşembe

Mavi Tonlarındaki Kot Pantolonlar İçin Kombin Fikirleri (Erkek)


Geçenlerde web siteme erkek kot pantolon kombinleri hakkında yazarken koyduğum görsellerden pek memnun kalmamış, daha çok alternatif olabileceğini düşünmüştüm. Bu konuda ayrıca kombinler hazırlamaya niyetlenmiştim o zaman, bir tanesini bugün aradan çıkarayım diyorum. Mavi kot pantolon kombinleri hakkında olacak bu yazı.




















İlk kombin boyuna çizgili koyu mavi gömlek koyu mavi jean pantolon, baklava desenli ekru hırka ve deve tüyü rengi süet bottan oluşuyor. Hırka uzun ve salaş olduğundan bu kıyafetin üstüne kısa bir mont giyilmez, kaban tarzında bir şeyler lazım. İki tane de bu türden alternatif ekledim.


Kombini oluşturan parçaların listesi aşağıda:





Çıkarılabilir suni kürklü haki erkek anorak (Mango)


                                           ***************************************

İkinci olarak açık mavi - lacivert renklerde bir kombin hazırladım.


Kareli mavi gömlek (Mavi Jeans)




                                                      ************************************

LTB'de yukarıda gördüğünüz lacivert montun bordosu da var. Onunla da bir kombin yapmak istedim. 





Kapüşonlu bordo erkek mont (LTB)



*************************

Bir veya iki tane daha erkek kot pantolon kombin fikri hazırlayıp yazıyı yayınlıycam ama daha hiç kot pantolon - blazer ceket kombini yapmadım. Biraz da ondan yapalım madem.


Krem rengi erkek gömlek (Massimo Dutti)

Paçalara doğru daralan koyu yıkama jean pantolon (Mango)

Dar kesim kazayağı desenli blazer (Mango)


                                                     *********************************


Kareli kahverengi blazer (Massimo Dutti)



Bisiklet yaka bej kazak (Massimo Dutti)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.