21 Kasım 2019 Perşembe

Erkek Deri Ceket Modelleri (Derimod 2019 - 2020)


Bugün bloga şöyle bol görselli bir yazı eklemek istedim. Derimod sitesine girdim ve 2019 - 2020 erkek deri ceket modelleri hakkında yazmaya karar verdim.




















Şöyle bir bakınca renk alternatifi oldukça geniş görünüyor.  Siyah deri mont olmazsa olmaz tabii, bunun dışında kahverengi ve mavinin farklı tonlarında ceketler var, bir iki tane de bordo erkek deri ceket modeli gördüm. Hemen takdim edeyim onlardan birini.






Bu siyah vintage deri ceket üstündeki kahverengimsi çizgi ve baskı detaylarıyla çok havalı görünüyor. 



Programıma düğme ve fermuar kapamalı, sade tasarımlı bir kahverengi deri mont ile devam ediyorum. 



Dolabınızda böyle bir kürk yakalı deri mont olsun ister misiniz? 



Yoksa aşağıdaki kahverengi şerit detaylı lacivert montu mu tercih edersiniz? 


Aşağıya doğru devam ederek daha fazla erkek deri ceket alternatifi görebilirsiniz. Ziyaretiniz için teşekkürler, yine buyurun.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.