12 Aralık 2019 Perşembe

Gri Erkek Kazak Modelleri


Ben başka bir şey yazmaya hazırlanıyordum aslında ama Koton'da farklı tonlarda ve modellerde, düz ve desenli bir sürü gri erkek kazak modeli olduğunu görünce o konuda yazayım dedim.




















Açılışı roba kısmı desenli açık gri bir kazakla yapıyorum. Onun ardından yine yuvarlak yakalı ve robası desenli bir kazak takdim ediciim. Bunun rengi koyu gri.




Dolabınızda böyle klasik tarzda bir balıkçı yakalı gri kazak bulunması iyi olur. Özellikle siyah ve koyu gri renkli jean, kadife veya chino pantolonlarla çok iyi gider. Orta ve koyu mavi tonundaki kot pantolonlarla da yakışır.



Sıradaki iki fotoğraf dirsek yamalı kazak modellerini seven ziyaretçilerimiz için geliyor. 



Bu da kapüşonlu kazak sevenlere gelsin. 



Bu bordo çizgili gri kazak - gri kot pantolon kombini ne güzel olmuş. Botlarla uyumlu deve tüyü rengi bir blazer veya mont şahane durur bu kıyafetin üstünde.




Bu yüksek yakalı kazağın açık ve koyu gri olmak üzere iki rengi var.






Satırlarıma son verip ziyaretiniz için teşekkür etmek üzereyim ama fotoğraflar bitmedi henüz. Aşağıda Koton'un gri erkek kazak kategorisinden seçtiğim başka modeller de görebilirsiniz. 
























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.