3 Aralık 2019 Salı

Tütün Kahvesi Blazer Ceket Kombini


Dün görmüştüm Marks Spencer'da bu tütün kahvesi blazer ceket kombinini ve mutlu olmuştum. Şöyle ki, bunu görmeden önce Burberry'ye bakıyordum ben, orada kıyafetleri suratsız adamların üstünde sergiliyorlar, insanın içi daralıyor. Oradan çıkıp da bu arkadaşın şahane gülüşüyle karşılaşmak iyi geldiydi.




















Ceketin renginden pek emin değilim aslında ama sayfasında "Tobacco" yazıyor, bu kelimenin bütün anlamları da tütünle ilgili. Khaki ve vizon renginin bazı tonlarına da benziyor sanki.


Her neyse, ceketin rengi de, kombinin genel görünümü de hoşuma gitti, bu yüzden blogda bulunsun istedim. Çok renk var burada aslında; mavi gömlek, gri kazak, koyu mavi kot pantolon, taba rengi bot. Ama, tonları iyi seçildiğinden midir nedir, bir araya gelince güzel olmuşlar.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Desenli Açık Kahve Blazer Kombini

Pierre Cardin sayfalarında gördüğüm desenli açık kahve blazer ceket keten karışımlı kumaştan dikilmiş.